Σάββατο

Η Κα Ειρήνη του 4ου , έκπληκτη , κακό διατηρημένη ,
με ενδοιασμό κομπλιμέντου ή προσβολής μου είπε : Αδυνάτισες πολύ ,μα γιατί ?

- Δεν τρώω πια ανθρώπους κυρία μου … δεν τους κάνω κέφι …

Δεν κατάλαβε , ήταν κ ο άνδρας της δίπλα
ένα παχύδερμο ον , με νύχια μαύρα καμπόσων εκατοστών κ μυρωδιά ανθρώπινου λιγούρικου βλέμματος …
ένα είδος cocksure by pure animals …

Η Άννα , καθημερινά με αποκαλεί ‘’ καταραμένη ιδιοφυΐα συναισθηματική’ …
είναι η βρισιά της γιατί την έθαψα στο έδαφος μου κ της κάρφωσα τον τίτλο
‘‘ fleur du mal ‘’ …

Όταν σε συνοδεύουν κ σ’ αφήνουν μόνη … κοιτάς το άπειρο …
κ πλησιάζει η λεπτομέρεια που περιμένεις να μπει απ την πόρτα των περαστικών
‘όσο η σύνδεση του φίλου σας πηδιέται με άλλη σύνδεση ‘ …

δεν φέρονται έτσι, όσοι πληρώνουν ή όσοι προθυμοποιούνται να πληρώσουν από τα κλεμμένα … σου …

γέμισε τσιρότα η ανοχή …
σαπίζει η οικειότητα
κ στον κάδο της αγκαλιάς μου δεν χωράνε άλλα προφυλακτικά
παρατημένης φαντασίωσης …

είμαι αρτιμελής ακόμη ,
ευτυχώς ,
κ στο ίδιο ύψος με όσα θέλω να σβήσω από τον πίνακα …

εσείς , δεν έχετε παρά να σκουπίσετε την μαδημένη κιμωλία που θα σκονίσει τα υποδήματα σας ή θα αφήσει κάποιας ώρας σημάδι
μην τυχόν η γκόμενα ,ο γκόμενος ή το σταυρουδάκι στο λαιμό,
σας χαρακτηρίσει όπως επιθυμείτε …


Βλέπω τους πεζούς στα σύνορα της Σταδίου να διασχίζουν την απογοήτευση μου
κ έρχεται το κίνημα των ποδηλάτων να με σώσει …
είναι αστείο κ σοβαρό … πολύ … όσα σου γράφω …
Κατέκλυσαν ξαφνικά την άυπνη λεωφόρο από αναπνευστικά προβλήματα …
22:36’ που πάνε ?
Που πάω κ εγώ να διαμαρτυρηθώ …?

Mon taxi … ένας κίτρινος ντόπιος zazou (jazz)man …είχε για συνοδηγό ένα σαξόφωνο …
(τα τυχερά της κατάρας ) … το δικό του … όταν ακινητοποιείται από τα τρελά της πόλης , αράζει όπου βρει κ παίζει … τελικά την μουσική την βλέπουμε πρώτα κ μετά την ακούμε …

I was born in 58 … victor was just a musician … (2 tracks διαδρομή ) …

Με διάλεξε στον πανικό από το φουλάρι μου …
αυθεντικό keffieh από την Συρία …
δώρο του το άφησα αφού πλήρωσα την ταρίφα …
όχι γιατί του άρεσε ,αλλά γιατί η γυναίκα του δεν τον ακολουθεί
στα μουσικά του ακούσματα κ … νιώθει μόνος …

Πάλι στην ίδια υπόγεια διάβαση με παράτησε…
είμαι η καλύτερη παρέα της σκιάς …
Απούλητοι παραμένουν οι ακίνητοι ακροβάτες των sous – terrains μαγαζιών …

Διέσχισα , πασπαλίζοντας τα πρόσωπα σας στη στοά της σκέψης μου …
Κοίταξα πίσω μου …
ύπουλα στην ευλυγισία συνεχίζετε , πουλημένοι ακροβάτες …


tango …