Τετάρτη

Μετάφραση ...

Δεν ονειρεύομαι
Δεν καπνίζω
Δεν έχω πια ιστορία
μόνη χωρίς εσένα
νιώθω … άσχημη …

σαν ορφανή σ’ έναν κοιτώνα
δεν θέλω να ζήσω …

όταν φεύγεις …
μετατρέπω το κρεβάτι μου
σε σιδηροδρομικό σταθμό …

αρρωσταίνω ,
όπως όταν η μαμά
έβγαινε το βράδυ
κ με άφηνε μόνη με την απόγνωση …

έρχεσαι , ξαφνικά
φεύγεις … δεν θα μάθω ποτέ για που ?
πάνε 2 χρόνια που δεν σε νοιάζει …

σαν τον βράχο
σαν την αμαρτία
κρεμιέμαι επάνω σου
είμαι κουρασμένη , εξουθενωμένη
να προσποιούμαι πως είμαι ευτυχισμένη …


όταν όλοι είναι εδώ
πίνω τις νύχτες ,
όλα τα ποτά έχουν την ίδια γεύση
κ όλα τα καράβια
την σημαία σου …

που να πάω?
είσαι παντού …

χύνω το αίμα μου στο κορμί σου
κ νιώθω ψόφιο πουλί
όταν κοιμάσαι …

μου στέρησες , τραγούδια
με άδειασες από τις λέξεις
κ είχα ταλέντο
πριν γνωρίσω το δέρμα σου …

αυτός ο έρωτας με σκοτώνει
αν συνεχιστεί
θα πεθάνω με την μοναξιά
πλάι στο ραδιόφωνο
σαν μικρό παιδί
ακούγοντας την φωνή μου να τραγουδάει …

je suis malade …
περικυκλωμένη από αδιέξοδα …

je suis malade ...

Dalida(au ciel) & Serge Lama ...